Kalendář

P Ú S Č P S N
31
Jaro v naší školní družině II.
1
Jaro v naší školní družině II.
2
Jaro v naší školní družině II.
3
Zápis do 1. třídy
Zápis do 1. třídy
Jaro v naší školní družině II.
4 5 6
7
Velikonoce ve školní družině
8
Velikonoce ve školní družině
9
Velikonoce ve školní družině
10
Velikonoce ve školní družině
11
Velikonoce ve školní družině
12
Velikonoce ve školní družině
13
Velikonoce ve školní družině
14
Velikonoce ve školní družině
15
Velikonoce ve školní družině
16
Velikonoce ve školní družině
17 18 19 20
21 22
Jaro v naší školní družině III.
23
Jaro v naší školní družině III.
24
ZŠ - webinář pro rodiče
Jaro v naší školní družině III.
25
Vystoupení dětí v Tworkowě
Jaro v naší školní družině III.
26
Jaro v naší školní družině III.
27
Jaro v naší školní družině III.
28
Jazykové zkoušky AJ pro 6., 7. a 8. třídu
Jaro v naší školní družině III.
29
Jaro v naší školní družině III.
30
Projektový den - Dopravní výchova
Jaro v naší školní družině III.
1
Jaro v naší školní družině III.
2
Jaro v naší školní družině III.
3 4
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > PROJEKTOVÝ DEN - ANGLIČTINA V ZOO

PROJEKTOVÝ DEN - ANGLIČTINA V ZOO



Datum konání:
23.5.2022

V pondělí 23. května 2022 se žáci 7.A a 7.B vydali do zoologické zahrady v Ostravě, aby se tam zúčastnili projektového dne. Ten byl zaměřený na rozvíjení anglického jazyka v oblasti Animals.

Po společném úvodu, kdy jsme se všichni seznámili s tím, co nás čeká, se žáci rozdělili do skupin. Nejdříve bylo nutné představit členy skupiny a uvést, co od projektového dne očekávají. Dále si ve skupinách žáci nacvičili rozhovor mezi prodavačem a zákazníkem, který si chce koupit vstupenky do zoo -  to vše samozřejmě v angličtině:) 

Po vstupu nás ihned čekal text Welcome to the Zoo, ze kterého jsme se dozvěděli, jaká zvířata tam můžeme najít, čím jsou jedinečná a zajímavá. To žáky inspirovalo k vytváření poutavých reklamních letáků.

Během dalších úkolů si žáci procvičovali slovní zásobu - farm animals, wild animals, animals live in water. Jednotlivé skládačky jim nedělaly téměř žádné obtíže, což učitelé ocenili. 

Po uplynutí času určeného ke krmení koz, vyzkoušení různých skluzavek a občerstvení se žáci vybaveni mapou rozběhli hledat zvířata, u nichž měli doplnit informace o váze, výšce, potravě, vzhledu apod. Pro některé to nebylo vůbec jednoduché, zvláště když to měli překládat, ale nikdo se nevzdal a nakonec všichni zdárného konce dosáhli. 

 

KRISTÝNA SEDLÁČKOVÁ - “V zoo se mi moc líbilo, fajn bylo, že jsme měli zadané anglické úkoly ve skupinkách.” 

 

MATĚJ PĚNTKA - “Projektový den v ostravské zoo se mi velmi líbil, protože jsme měli úkoly, které jsme plnili ve skupinkách.”