Kalendář

P Ú S Č P S N
31 1
Leden v ŠD 2
Únor ve školní družině
2
Únor ve školní družině
3
Únor ve školní družině
4
Únor ve školní družině
5
Únor ve školní družině
6
Únor ve školní družině
7
Televizní soutěž BLUDIŠTĚ
Únor ve školní družině
8
Únor ve školní družině
9
Únor ve školní družině
10
Návštěva SŠ zdravotnické - 4. a 5. třída
Únor ve školní družině
11
Únor ve školní družině
12
Únor ve školní družině
13
Únor ve školní družině
14
Únor ve školní družině
15
Maškarní ples ve školní družině
RECITAČNÍ SOUTĚŽ v Hlučíně
PRAJZÁCI opět vyrazili do světa
Únor ve školní družině
Maškarní ples v ŠD
16
Únor ve školní družině
17
Únor ve školní družině
18
Westernový den
Únor ve školní družině
19
Únor ve školní družině
20
Únor ve školní družině
21
Únor ve školní družině
22
Únor ve školní družině
23
Únor ve školní družině
24
Únor ve školní družině
25
Únor ve školní družině
26
Únor ve školní družině
27
Únor ve školní družině
28
Únor ve školní družině
1
ŠD - Přivoláváme jaro
2
ŠD - Přivoláváme jaro
3
Florbalový turnaj žáků vyššího stupně
ŠD - Přivoláváme jaro
4
ŠD - Přivoláváme jaro
5
ŠD - Přivoláváme jaro
6
ŠD - Přivoláváme jaro
Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Projekty > Dílna čtení

Dílna čtení



Sám si vyberu – sám si přečtu

Dva třídní kolektivy byly zapojeny do projektu „Čtenářské dílny“, kterou vypsalo MŠMT v rámci Výzvy č. 56 na podporu čtení a čtenářské gramotnosti. V rámci tohoto projektu žáci poznávají nové knihy, zdokonalují své čtenářské dovednosti, rozvíjejí vědomé čtenářství a vytvářejí si kladný vztah k vlastní četbě. Díky tomuto projektu získala naše škola finanční prostředky na zakoupení cca 200 nových knižních titulů. Vybrali jsme knížky dobrodružné, humoristické, fantasy, dívčí romány, knížky s bajkami, pověstmi a samozřejmě knížky pohádkové či komiksy.

I když se konkrétní projekt týkal pouze dvou tříd, „Dílny čtení“ jsme pravidelně zařadili do 5. 6. 7. a 8. ročníku, neboť u žáků se staly velmi oblíbenými a žádanými hodinami.

Hlavní přednosti „Dílny čtení“:

  • žáci mají pravidelně - přímo v hodinách českého jazyka - prostor 20-30 minut na samostatné souvislé čtení
  • žáci čtou beletristické knihy, které si sami vybírají
  • ve třídě probíhají čtenářské reakce, rozhovory a s nimi související aktivity

Mgr. Monika Dudová

Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení
Dílna čtení