Kalendář

P Ú S Č P S N
28
Jazykové zkoušky AJ pro 6., 7. a 8. třídu
Jaro v naší školní družině III.
29
Jaro v naší školní družině III.
30
Projektový den - Dopravní výchova
Jaro v naší školní družině III.
1
Jaro v naší školní družině III.
2
Jaro v naší školní družině III.
3 4
5
Oslava rodiny a maminek ve školní družině
6
Zápis do mateřské školy
Pozvánka na webinář Vývoj řeči u dítěte, jak předcházet logopedickým vadám, role rodiče...
Oslava rodiny a maminek ve školní družině
7
Oslava rodiny a maminek ve školní družině
8
Oslava rodiny a maminek ve školní družině
9
Oslava rodiny a maminek ve školní družině
10
Oslava rodiny a maminek ve školní družině
11
Pozvánka na Den Matek
Oslava rodiny a maminek ve školní družině
12
Oslava rodiny a maminek ve školní družině
13
Oslava rodiny a maminek ve školní družině
14
Prajzské slovíčkohraní
Branný závod Wolfram
Oslava rodiny a maminek ve školní družině
15
Oslava rodiny a maminek ve školní družině
16
Oslava rodiny a maminek ve školní družině
17 18
19
Květen ve školní družině
20
Květen ve školní družině
21
Květen ve školní družině
22
Květen ve školní družině
23
Květen ve školní družině
24
Květen ve školní družině
25
Květen ve školní družině
26
Květen ve školní družině
27
Květen ve školní družině
28
Květen ve školní družině
29
Květen ve školní družině
30
Květen ve školní družině
31
Zájezd do Londýna
1
Zájezd do Londýna
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Šesťáci z Hati a Brna-Ořechova si vyměnili dopisy

Šesťáci z Hati a Brna-Ořechova si vyměnili dopisy



V uplynulých týdnech se žáci šesté třídy Základní školy v Hati zapojili do zajímavého projektu, který je spojil s vrstevníky ze Základní školy v Brně-Ořechově. Cílem této iniciativy bylo navázání nových přátelství a vzájemné poznávání prostřednictvím výměny dopisů.

Projekt odstartoval na začátku listopadu, kdy si žáci z Hati a Brna poprvé napsali úvodní dopisy. Každý žák se představil, popsal své zájmy, rodinu a školní život. Dopisy byly plné osobních příběhů, vtipných historek i otázek na nové kamarády.

Projekt měl nejen podpořit čtenářskou a písemnou gramotnost, ale také rozvíjet sociální dovednosti a učit děti, jak je důležité budovat vztahy a respektovat odlišnosti.

„Jsme nadšení, jaký ohlas tento projekt u dětí měl. Je skvělé vidět, že si užívají psaní dopisů a těší se na odpovědi.“

Výměna dopisů přinesla nejen radost z objevování nových přátel, ale také dokazuje, že tradiční dopisování stále může mít své kouzlo i v dnešní digitální době. Žáci se již nyní těší na pokračování dopisování a další společné aktivity.