Kalendář

P Ú S Č P S N
31
Jaro v naší školní družině II.
1
Jaro v naší školní družině II.
2
Jaro v naší školní družině II.
3
Zápis do 1. třídy
Zápis do 1. třídy
Jaro v naší školní družině II.
4 5 6
7
Velikonoce ve školní družině
8
Velikonoce ve školní družině
9
Velikonoce ve školní družině
10
Velikonoce ve školní družině
11
Velikonoce ve školní družině
12
Velikonoce ve školní družině
13
Velikonoce ve školní družině
14
Velikonoce ve školní družině
15
Velikonoce ve školní družině
16
Velikonoce ve školní družině
17 18 19 20
21 22
Jaro v naší školní družině III.
23
Jaro v naší školní družině III.
24
ZŠ - webinář pro rodiče
Jaro v naší školní družině III.
25
Vystoupení dětí v Tworkowě
Jaro v naší školní družině III.
26
Jaro v naší školní družině III.
27
Jaro v naší školní družině III.
28
Jazykové zkoušky AJ pro 6., 7. a 8. třídu
Jaro v naší školní družině III.
29
Jaro v naší školní družině III.
30
Projektový den - Dopravní výchova
Jaro v naší školní družině III.
1
Jaro v naší školní družině III.
2
Jaro v naší školní družině III.
3 4
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Šesťáci z Hati a Brna-Ořechova si vyměnili dopisy

Šesťáci z Hati a Brna-Ořechova si vyměnili dopisy



V uplynulých týdnech se žáci šesté třídy Základní školy v Hati zapojili do zajímavého projektu, který je spojil s vrstevníky ze Základní školy v Brně-Ořechově. Cílem této iniciativy bylo navázání nových přátelství a vzájemné poznávání prostřednictvím výměny dopisů.

Projekt odstartoval na začátku listopadu, kdy si žáci z Hati a Brna poprvé napsali úvodní dopisy. Každý žák se představil, popsal své zájmy, rodinu a školní život. Dopisy byly plné osobních příběhů, vtipných historek i otázek na nové kamarády.

Projekt měl nejen podpořit čtenářskou a písemnou gramotnost, ale také rozvíjet sociální dovednosti a učit děti, jak je důležité budovat vztahy a respektovat odlišnosti.

„Jsme nadšení, jaký ohlas tento projekt u dětí měl. Je skvělé vidět, že si užívají psaní dopisů a těší se na odpovědi.“

Výměna dopisů přinesla nejen radost z objevování nových přátel, ale také dokazuje, že tradiční dopisování stále může mít své kouzlo i v dnešní digitální době. Žáci se již nyní těší na pokračování dopisování a další společné aktivity.